Integracja enova 365 z MS Excel, MS Office

Postaw na nieograniczone możliwości prowadzenia indywidualnych statystyk, zgodnych z aktualnymi potrzebami Twojej firmy.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Integracja enova 365 z MS Excel, MS Office

Dodatek do systemu enova365 o nazwie Analizy MS Excel polega na zintegrowaniu programu Microsoft Excel pakietu Office oraz aplikacji enova365. Jest on skierowany do osób zajmujących się finansami oraz ekonomią w przedsiębiorstwie, księgowych oraz analityków. Rozbudowany panel, w połączeniu z funkcjami Excela, staje się narzędziem o praktycznie nieograniczonych możliwościach.

Zaoszczędź czas,
dzięki automatyzacji

Dzięki wykorzystaniu przyjaznego i znanego wszystkim środowiska arkusza kalkulacyjnego, oprogramowanie staje się łatwiejsze w użytkowaniu. Głównym założeniem dodatku Analizy MS Excel jest automatyzacja procesów, które służą do przeprowadzania analiz księgowo-finansowych w firmie. Rozbudowany moduł, który intuicyjnie integruje się z pakietem Excel, staje się potężnym narzędziem dla przedsiębiorcy.

Dodatek oferowany przez enova365 daje możliwość prowadzenia zdefiniowanych lub indywidualnych analiz oraz statystyk, podyktowanych aktualnymi potrzebami przedsiębiorcy.

Funkcje modułu pozwalają wygenerować statystyki oraz raporty, które można aktualizować w sposób dynamiczny. Dzięki takiemu rozwiązaniu przedsiębiorca jest w stanie zaoszczędzić czas oraz uniknąć prezentowania błędnych danych.

Integracja enova 365 z MS Excel, MS Office

Wybierz oszczędność i rozwój firmy

Integracja enova 365 z MS Excel, MS Office

System jest w stanie wygenerować plik XML, w którym zawierać się będą takie dane jak: aktualne informacje dotyczące obrotów oraz salda firmy, przepływ pieniędzy w przedsiębiorstwie oraz szereg innych zestawień. Pakiet Microsoft Office daje możliwość wygenerowania raportów oraz analiz zarówno w formie tekstowej, jak i w postaci wykresów lub diagramów.

Praktycznym rozwiązaniem jest wdrożenie logowania do programu enova365 bezpośrednio z wygenerowanego wcześniej arkusza kalkulacyjnego. Pozwala to zaoszczędzić czas, nie przełączając się pomiędzy różnymi programami.

Skrypty tworzone w Excelu dzięki enova365, generowane są automatycznie. Przyczynia się to do generowania przez firmę oszczędności w skali roku, zaś pełna automatyzacja pozwala
skupić się wyłącznie na rozwoju.

Poznaj możliwości

Poznaj możliwości jakie daje enova365

Dołącz do grona tysiąca firm i instytucji, które razem z enova365 rozwinęły swój biznes.

Image

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami! Wypełnij formularz, a my oddzwonimy do Ciebie!

Daj nam znać, jak możemy Ci pomóc. Możesz również skontaktować się z nami tak, jak lubisz, a my z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.